Soczewki wewnątrzgałkowe - dlaczego warto się na nie zdecydować?

Według szacunkowych obliczeń Światowej Organizacji Zdrowia WHO, upośledzenie widzenia z występuje w tej chwili aż u 285 milionów ludzi na świecie, przy czym ponad 1/3 przypadków to doskonale znana nam zaćma. Jako że grupa osób cierpiących na zmętnienie soczewki stale się powiększa, naukowcy i specjaliści chirurgii okulistycznej nie poprzestają w próbach znalezienia nowych metod diagnozowania i operowania zaćmy.

Jakim sprzętem usuwa się zaćmę?

Leczenie zaćmy metodą chirurgiczną znane jest dziś niemalże na całym świecie. Po latach poszukiwania sposobów farmakologicznego leczenia zaćmy i jednoczesnego rozwijania lepszych, mniej inwazyjnych metod operacji katarakty, okuliści zgodnie przyznają – fakoemulsyfikacja jest na chwilę obecną sposobem szybkim, nowoczesnym i mało ryzykownym.

Jak często chodzić do okulisty po 60 roku życia?

O tym jak ważne jest zdrowie oczu nie trzeba przekonywać chyba nikogo – wszak to właśnie oczy są jednym z najważniejszych organów umożliwiających nam obserwację i doświadczanie świata.

Czy możliwa jest operacja obojga oczu jednocześnie?

Zaćma to choroba, na którą narażony jest duży odsetek społeczeństwa po 60 roku życia. Choć choroba ta często atakuje tylko jedno oko, przypadki w których dotyka ona oboje wcale nie należą do rzadkości.

Ceny usuwania zaćmy na świecie - gdzie znajdziemy najdroższe zabiegi

Leczenie zaćmy nowoczesną metodą fakoemulsyfikacji ultradźwiękowej lub z zastosowaniem lasera famtosekundowego jest dziś znane niemalże na całym świecie. Choć metody i urządzenia stosowane przez chirurgów są jednak te same, ceny zabiegu różnią się znacząco między poszczególnymi krajami.